
برای ثبتنام، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود به حساب کاربری- دسترسی دائمی به محتوا
- پشتیبانی و رفع اشکال
- ارائه گواهی پایان دوره
آموزش برنامه بازاریابی و برنامه فروش
توضیحات کامل دوره
این دوره آنلاین به صورت جامع به آموزش مباحث کلیدی بازاریابی و فروش میپردازد. شرکتکنندگان در این دوره، روشهای علمی اندازهگیری بازار، برآورد سهم و تحلیل جایگاه محصولات و خدمات در صنعت را فرا میگیرند. این دوره همچنین به آموزش بودجهبندی بازاریابی، طراحی برنامه فروش هدفمند، و تحلیل رفتار مشتری با ابزارهای دیجیتال مانند گوگل آنالیتیکس میپردازد. از دیگر مباحث این دوره میتوان به تدوین برنامه بازاریابی شامل وضعیت فعلی، مأموریت، چشمانداز و عوامل کلیدی موفقیت، و همچنین کار با ابزارهای تحلیل استراتژیک مانند SWOT، IFE و EFE اشاره کرد. در نهایت، شرکتکنندگان با بهکارگیری مدلها و چارچوبهای رشد مانند PV، آنسوف، BCG و CPM، اهداف کمی و کیفی را به برنامه اجرایی و عملیاتی (Action Plan) تبدیل خواهند کرد.
سرفصلهای دوره
با مدرس دوره آشنا شوید

دکتر خدایار عبدالهی
نویسنده ۱۰ کتاب بازاریابی و فروش
سابقه اجرایی در ۵ صنعت کشور
نویسنده صدها مقاله بازاریابی در روزنامه دنیای اقتصاد و ...