تصویر دوره آموزش برنامه بازاریابی و برنامه فروش
350 هزارتومان

برای ثبت‌نام، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب کاربری
  • دسترسی دائمی به محتوا
  • پشتیبانی و رفع اشکال
  • ارائه گواهی پایان دوره

آموزش برنامه بازاریابی و برنامه فروش

مدرس: دکتر خدایار عبدالهی
مدت زمان: ۵ ساعت
سطح: مقدماتی
وضعیت: در حال ثبت‌نام

توضیحات کامل دوره

این دوره آنلاین به صورت جامع به آموزش مباحث کلیدی بازاریابی و فروش می‌پردازد. شرکت‌کنندگان در این دوره، روش‌های علمی اندازه‌گیری بازار، برآورد سهم و تحلیل جایگاه محصولات و خدمات در صنعت را فرا می‌گیرند. این دوره همچنین به آموزش بودجه‌بندی بازاریابی، طراحی برنامه فروش هدفمند، و تحلیل رفتار مشتری با ابزارهای دیجیتال مانند گوگل آنالیتیکس می‌پردازد. از دیگر مباحث این دوره می‌توان به تدوین برنامه بازاریابی شامل وضعیت فعلی، مأموریت، چشم‌انداز و عوامل کلیدی موفقیت، و همچنین کار با ابزارهای تحلیل استراتژیک مانند SWOT، IFE و EFE اشاره کرد. در نهایت، شرکت‌کنندگان با به‌کارگیری مدل‌ها و چارچوب‌های رشد مانند PV، آنسوف، BCG و CPM، اهداف کمی و کیفی را به برنامه اجرایی و عملیاتی (Action Plan) تبدیل خواهند کرد.

سرفصل‌های دوره

نوشتن وضعیت اجرایی شرکت
نوشتن چشم‌انداز
نوشتن بیانیه مأموریت
نوشتن عوامل کلیدی موفقیت در هر صنعت
تهیه جدول SWOT
تهیه ماتریس IFE (عوامل داخلی)
تهیه ماتریس EFE (عوامل خارجی)
تهیه ماتریس تدوین استراتژی
تهیه ماتریس PV
تهیه ماتریس آنسوف
تهیه ماتریس BCG
تهیه ماتریس رقابت (CPM)
نوشتن اهداف کمی و کیفی کلان
نوشتن اهداف کمی و کیفی کوتاه‌مدت
تهیه برنامه عملیاتی (Action Plan)

با مدرس دوره آشنا شوید

عکس مدرس دکتر خدایار عبدالهی

دکتر خدایار عبدالهی

نویسنده ۱۰ کتاب بازاریابی و فروش

سابقه اجرایی در ۵ صنعت کشور

نویسنده صدها مقاله بازاریابی در روزنامه دنیای اقتصاد و ...